Aktualności

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

"II wojna światowa 1939-1945.....w rocznicę pamiętnych wydarzeń" to tytuł wystawy, którą obejrzeliśmy dziś w Regionalne Centrum Kultury w Drzewicy . Zdjęcia i dokumenty znajdujące się na wystawie pochodzą ze zbiorów RCK w Drzewicy i Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, natomiast militaria z kolekcji prywatnych.

Polecamy 👍 ... Zobacz więcejSee Less

II wojna światowa 1939-1945.....w rocznicę pamiętnych wydarzeń to tytuł wystawy, którą obejrzeliśmy dziś w Regionalne Centrum Kultury w Drzewicy . Zdjęcia i dokumenty znajdujące się na wystawie pochodzą ze zbiorów RCK w Drzewicy i Archiwum Państwowego w Piotrkowie Trybunalskim, natomiast militaria z kolekcji prywatnych.
Polecamy 👍Image attachmentImage attachment+6Image attachment

Dziś swoje imieniny świętowały panie Zofie. Na uroczystości pojawili się zaprzyjaźnieni mieszkańcy oraz personel. Były życzenia ♥️ i tradycyjnie na przyjęciu pojawił się przepyszny tort oraz słodkości.

To był wyjątkowy dzień dla solenizantek i mieszkańców. ... Zobacz więcejSee Less

Dziś swoje imieniny świętowały panie Zofie. Na uroczystości pojawili się zaprzyjaźnieni mieszkańcy oraz personel. Były życzenia  ♥️ i tradycyjnie na przyjęciu pojawił się przepyszny tort oraz słodkości.
To był wyjątkowy dzień dla solenizantek i mieszkańców.Image attachment

Za nami kolejna udana wycieczka, tym razem do Sandomierza nazywanego małym Rzymem ♥️

Wspólnie z mieszkańcami i pracownikami Domu Pomocy Społecznej w Nowym Mieście nad Pilicą zwiedziliśmy to piękne miasto 🙂 🏰♥️Nasze zwiedzanie rozpoczęliśmy z Panią przewodnik od Bramy Opatowskiej - która ma wysokość 32 metrów. Z punktu widokowego roztacza się wspaniały widok na Góry Pieprzowe, Dolinę Wisły oraz Starówką Sandomierza 🙂🏰♥️Spacerowaliśmy reprezentacyjną ulicą Opatowską do rynku, na którym zobaczyliśmy 30 wspaniałych kamienic czasów gotyku, renesansu i klasycyzmu.Zwróciliśmy uwagę na ratusz, który w narożach ma cztery główki, reprezentujące stany społeczne. Zobaczyliśmy również kotwicę sandomierską, która zaskakuje wielu turystów oraz katedrę.Zwiedziliśmy Świat Ojca Mateusza, ze słynnego serialu ➡️ odwiedzając wystawę mogliśmy wejść do kościoła, który dotychczas znali jedynie z telewizyjnego ekranu. Odwiedziliśmy także pokój biskupa, plebanię, posterunek policji, a nawet celę 😯. Niecodzienną atrakcją były również naturalnych rozmiarów postaci woskowe aktorów.W trakcie zwiedzania nie mogło zabraknąć czasu na zakup pamiątek oraz lody 🍦🍧🍨.Wycieczkę zakończył rejs statkiem po Wiśle ♥️ ... Zobacz więcejSee Less

Nasze zwiedzanie rozpoczęliśmy z Panią przewodnik od Bramy Opatowskiej - która ma  wysokość 32 metrów. Z punktu widokowego roztacza się wspaniały widok na Góry Pieprzowe, Dolinę Wisły oraz Starówką Sandomierza 🙂🏰♥️
W trakcie zwiedzania nie mogło zabraknąć czasu na zakup pamiątek oraz lody 🍦🍧🍨.
Wycieczkę zakończył rejs statkiem po Wiśle ♥️Image attachmentImage attachment+Image attachment

Z okazji Dnia Opiekuna Medycznego, składamy serdeczne życzenia radości i satysfakcji z wykonywanej pracy wszystkim opiekunom.

Opiekun pomaga pacjentom w codziennych czynnościach, takich jak higiena osobista czy spożywanie posiłków. Obecność opiekuna jest bardzo ważna przy osobach potrzebujących szczególnej opieki, tak jak w dps. Praca ta , a właściwie posługa choremu wymaga wiedzy i umiejętności ,ale co najważniejsze empatii i cierpliwości. Towarzysząc choremu, opiekun staje się jego przyjacielem. Życzymy wszystkim naszym koleżankom aby nie zabrakło im wrażliwości, a ze strony chorych i ich rodzin spotykały się z wdzięcznością ♥️💐 ... Zobacz więcejSee Less

12 maja świętujemy Dzień Pielęgniarki i Położnej - dzień, w którym składamy serdeczne podziękowania tym niezwykłym osobom, które codziennie wkładają całą swoją pracę w opiekę nad innymi. To czas, aby docenić Wasz profesjonalizm, zaangażowanie i empatię, jaką okazujecie każdego dnia w swojej pracy.

Wszystkiego najlepszego ♥️🤗🏥👨‍⚕️🩺 ... Zobacz więcejSee Less

Wszystkiego najlepszego ♥️🤗🏥👨‍⚕️🩺

Hortiterapia jest formą terapii ,z której Mieszkańcy naszego Domu 🏠 często korzystają 🙂. Metoda ta wykorzystuje kontakt z przyrodą w celach leczenia stanów obniżonego nastroju, depresji, stanów lękowych. Ta forma psychoterapii pozwala na wyciszenie, poprzez skupienie się na pracy, która sprawia przyjemność, odpręża i relaksuje. Poprawia dobrostan zarówno psychiczny, jak i fizyczny a dodatkowo obcowanie z przyrodą i kwiatami🌸🏵️🪻 stymuluje procesy emocjonalne.

Na dzisiejszych zajęciach wykorzystaliśmy jedną z form hortiterapii czyli wykonywanie kompozycji z kwiatów 🌸🏵️ polnych i ogrodowych - ta forma terapii rozwija zmysł dotyku, poprawia chwyt, pozwala aktywizować osłabione struktury mięśniowe😊 ... Zobacz więcejSee Less

Na dzisiejszych zajęciach wykorzystaliśmy  jedną z form hortiterapii  czyli wykonywanie kompozycji z   kwiatów  🌸🏵️  polnych i ogrodowych - ta forma terapii rozwija zmysł dotyku, poprawia chwyt, pozwala aktywizować osłabione struktury mięśniowe😊Image attachmentImage attachment+6Image attachment